first day of my life

sooolen :D

Kategori: livet


nu har jag gjort av med lite pengar på onödigheter igen.. Ett par vita jeans, var på tiden att jag införskaffade mig det nu.. O en svart klänning.. mycket nöjd :D
ska ha ngt av det ikväll när det är party, vet inte vad bara !

blir nog att titta på em- kvalet hemma hos patrik, tror jag.. kanske, annars hittar vi på någonting annat jag o louise =P

imorgon blir det bolmensplan med bikini och tidning, köpt nya veckorevyn fast inte läst den än, sparar den till ett bra tillfälle. Ohh vad alla är glada och stussiga, det är som folk går i ide på vintern och sen bara poppar upp när solen och blommorna kommer fram igen !

ska nog åka hem till mig en stund nu och sätta mig mot väggen och ta i de sista varma strålarna..! blir bra det.

gammal pastasallad är inte lika gott som färsk pastasallad, men man får inte vara kräsen, definitivt inte när man spenderar alla pengar på kläder.. apropå det måste jag nog köpa mig ett par ballerinaskor till !

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: