first day of my life

pratpratprat

Kategori: livet


dagen har varit fylld av en massa tjejsnack :D
först upp kl.10, nu ska jag och tompa försöka ändra på våra sovtider lite, hihi.. gick iväg o pluggade med tjejerna i gruppen vid 12, så satt vi och pratade där, alla är så olika så det är så kul att lära känna nya människor som tror och lever helt annorlunda liv än vad jag gör. det blev inte så mycket pluggande, men det var jättetrevligt iallafall! Hem och åt lite bulgur och tonfisk, mkt gott.

Sen har jag varit hos louise hela kvällen och ätit godis, tittat på meodifestivalen och pratat en massa... mycket underhållande, skön tjej som tusan!! alltid skönt att få lite tjejsnack, tompa och pojkarna är inte så bra på det minsann!

Han är ute och festar med grabbarna, skönt, får jag ha lägenheten o internet för mig själv lite, hihi... min lägenhet blir mer och mer en garderob och ombytesplats innan man ska iväg igen bara.. dyr garderob för 2500:-. men det är ju bra att ha sitt eget space oxå när det blir lite för mycket av allt iofs...

Nu ska jag ladda hem lite mysmusik, paolo nutini, och sen sova, imorgon ska jag läsa min bok och försöka komma på bra frågor till föreläsningen på måndag! intressant.

Hoppas martina kommer och hälsar på mig snart. stefan ska hem nästa helg igen så det blir nog att hänga med då, skönt att vara hemma oxå även om jag mer och mer börjar trivas här :D

Puss och godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: