first day of my life

orolig

Kategori: livet


idag ska jag iväg till vårdcentralen och kolla mig. Haft en knöl i bröstet i 2 veckor nu, så det är nog bäst att jag åker och kollar det. MKT orolig och nervös.. usch... fast det är säkert ingenting, jag är ju så frisk och kry.
Jaja, det löser sig alltid, bara det onda går bort så får det vara vad som helst, fruktansvärt att ha ont hela tiden, hela livet blir trist..

nu till annat.. Jag gjorde ett test på studenthälsan om mina alkoholvanor och som svar fick jag:
"Du riskerar att skadas, fysiskt och/eller psykiskt av din alkoholkonsumtion. Se över ina alkoholvanor och fundera på hur du kan ändra dem!.."

Äsch, så farligt är det ju inte.. att festa 1-2 ggr i veckan hör ju till studentlivet. Om dem tycker jag ligger i riskzonen som dricker så lite varje gång, hur mår då grabbarnas inälvor?.. haha..

Nepp, iväg och snacka ihop mig med gruppen innan seminarium kl 12:15. Måste köpa lite frukost oxå så jag inte dör av hunger!

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: