first day of my life

motalavecka :D

Kategori: livet


kollade igenom mitt schema och eftersom vi precis ska börja en ny delkurs så har vi inte så allvarligt den första veckan så om jag åker hem på fredag och gör klart tentan hemma och skickar in den på måndag så kan jag vara hemma enda tills nästa helg, alltså över 7 dagar :D LYCKA. ta det lite lugnt, slappa, och inte tänka så mycket på skolan och sådär, bara lite lagom, så kommer jag tillbaka med massor av energi och ideer. Hoppas tompa kan stanna hemma oxå hela veckan så kan vi mysa med bäbisen massa =)

Nu kan jag somna gott! imorgon är det plugg som gäller, nu är jag riktigt taggad till och med. hur gick det till..

tror för övrigt att tompa somnat, fast han snarkar inte.. jaja, han ska ju faktiskt upp vid 8 och sen skolan och sen till sitt jobb direkt efter, så han är inte hemma förren 8 på kvällen, skönt, kan jag sitta här hos honom och plugga och kunna använda datorn och internet.

allt löser sig så bra.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: