first day of my life

motalamorgon

Kategori: livet


Åkte upp till motala igår morse, upp kl 8 -gäsp-... släppte av en av stefans kompisar (kaj) i gränna medan vi fortsatte några mil norrut. Trängseln därbak var fruktansvärd för tompa och mig, alla hade massa saker med sig så att det inte gick att ha fötterna på golvet. Ibland är jag verkligen lycklig för att jag är liten och smidig!

Var hemma vid halv 1, så då drog jag iväg till stallet direkt för mockning och allmänt mys en stund :D. sen stress hem, iväg till linköping med mamma o martina för att köpa balskor till henne. Ohh vad fin hon kommer vara, klänningen är underbar. Hittade ett par på scorett, dvs den första butik vi gick in i.. så vi fördrev tiden med shoppning istället. Fick en jättefin brunprickig klänning i shiffong av mamma, TACK.. och ett paket lösnaglar. Så stavar jag fel beror det på att jag har lite svårt att sätta naglarna rätt på tangenterna, hihi..

Ska till stan och äta lunch med min älsklingsvän om en stund, sen ska jag hem och slappa innan stallet.. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, den som lever får se. Har iallafall kvällsjouren i stallet vid 7.. skoj =P

Nepp, nu kommer mamma förbi med dammsugaren, bäst jag hoppar in i duschen fortast möjligt!

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: