first day of my life

jävlas

Kategori: livet


hihi tompan ligger i sängen och är bakis, hohoho. gissa om jag ska jävlas idag, min specialitet.
Jag mår ganska bra, lite huvudvärk bara.. men det ordnar sig med lite vatten och bakispizza...

Kvällen var jätterolig igår, var hemma hos Victoria som går i min klass, och så var Louise med oxå, snack, vin och jordgubbsshots, så gick tiden fort tills  vi tog våra heta kroppar och gick på en födelsedagsfest... tiden gick fort efter mingel i några timmar.. och sen drog vi till Kåren och dansade gärnet.. En mycket lyckad kväll och idag är man precis lagom pigg, sådär skönseg.

nu har han somnat igen, bäst att skrida till verket med mina planer =P.

ska ringa hem idag med, snacka skit med mamma några timmar, det är vi bra på!

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: