first day of my life

helg

Kategori: livet


igår hade vi jättemysigt jag o tomp. på tylösand, pussades och njöt i solen.. en perfekt dag helt enkelt. hann med 2 grey's anatomyavsnitt på eftermiddagen innan det var dags för tjejkväll med kladdkaka och chokladboll :D.
Blev mycket prat mellan allt från himmel och jord, jätteroligt. Jag är så glad att jag lärt känna dem, så olika är vi alla med olika ideal och olika världar, men desto roligare att prata eftersom alla tycker olika.. :D underbar kväll men underbart slut hemma hos tompa där robban och mli dykit ner sin kos oxå.

Nu har vi precis ätit lite frukost som innehöll mycket konstigt fast ganska gott bröd och yogurt.
vi ska snart gå iväg till stan och kolla lite, köpa vin till kvällen, och sen ska vi till tylösand och mysa om det inte blåser så mycket. nackdelen med västkusten, blåser lite för mycket för jämnan... fast det går bra iallafall.

nu ska jag sminka till mig, fläta håret och fixa lite. ikväll blir det fest för de så resterande örena som jag har :D

våren här här och jihoo, fan vad skönt det är.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: