first day of my life

halmstad hej

Kategori: livet


så var det dags att  åka mot halmstad igen.. det känns ganska bra, inte lika jobbigt som det brukar iallafall. Varit och sagt hej då till Landola, gav henne några morötter så att hon inte ska vara arg på mig för att jag lämnar henne.. packat iordning och fått med mig en ny jacka, nya stövlar, och en ny klänning.. så jag är nöjd, tack mamma :D

var hos Tilda och tittande på melodifestivalen igår, tycker att rätt låt vann, fast jag tyckte om Sarah Dawn Finner och Andreas Johnsson oxå.. De flesta var faktiskt riktigt bra förrutom Anna Book, och Tommy Nilsson, men så fick de ju inte så många poäng heller, hhi.. Konstigt att Sebastian inte fick fler röster, trodde han var mer populär. Men jag och mamma älskar honom iallafall, good så snygg han är.. fast han borde låta sitt hår växa ut lite igen, det var finare så..

Bäst jag hoppar in i duschen nu, de kommer on en timme och plockar upp mig.. Kolla att jag fått med mig all tvätt jag tog med mig hem, hihi, man måste ju utnyttja mammas förmåga att tvätta, jag är inte lika duktig...

ikväll när vi kommit hem blir det plugg och lek med den nya datorn jag fått av pappa, han är världens snällaste. mmm. jag har världens bästa familj!

Pus

Kommentarer


Kommentera inlägget här: