first day of my life

glad

Kategori: livet

image46

såhär glad har jag varit nästan hela dagen idag =)  haft en brabra dag tilsammans med motalagänget!
festat och haft skitkul ikväll men när jag, louise o viccan väl skulle gå en timme efter att alla andra dragit alldeles för tidigt så hade jag noll ork och lust, var full och trött.. så nu sitter jag här iklädde tompas t-shirt och fyllebloggar, kan vara skoj det med.

men nu ska jag sova och imorgon är det sista lediga dagen innan helvetestentavecka. de 5 frågorna kommer ut på måndag -ångest-.

martina och landola ska tävla lag imorgon i örebro och jag är så ledsen över att jag inte kan vara med.. första tävlingen jag inte är med på på över 2 år... usch... håller tusen tummar iallafall, det kommer gå skitbra. Martina ska kommer ner efter tentan är klar, typ 28 mars och sen kommer lii hem till långfredagen så då ska jag hem till motala igen, jihoooo. saknar!!!

absolut gotland 10-14 maj är bokat... 7000 studenter, fest i 3 dagar.. jag längtar redan.

Puss och godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: