first day of my life

desperate

Kategori: livet


tittar på desperate housewifes, fast jag är så trött så orkar inte riktigt tänka idag.. tompa är oxå trött, bäst jag tar hand om honom och masserar lite och gör honom glad igen, ingen vill vara ihop med en surgubbe =P

vi håller på att tvätta, dags att slänga grejorna i torktumlaren strax, några minuter kvar.
så gott med nytvättat, Mmmm, skulle vilja bädda om och sova i såna där lakan som luktar skitgott o luktar home.. bästa som finns. ska nog ta med mina lakan som jag har i lägenheter hit, så kanske jag kan sova bättre, inte så att de används hemma hos mig iallafall.. snart en månad sen jag sov där, hmm.. mycket pengar att betala för att ha sina kläder och böcker någonstans.. Men det blir ju bättre till hösten när jag får en bättre och större lgh.

puss ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: