first day of my life

älskar T

Kategori: livet


Jihoo, nu är tentafrågorna inlämnade. vilken lättnad :D nu är det bara att vänta 3 veckor på resultat.. Imorgon börjar ju en ny delkurs men jag beslutade mig för att strunta i introduktionen och gå på föreläsning på onsdag istället.

Saknar tompa, först bestämde jag att jag ville sova ensam för jag skulle kunna breda ut mig ordentligt och sådär men nu ångrar jag mig. jag ska ringa och säga godnatt iallafall =/.. ohh vad han gör mig lycklig den där saken, hihi.

Köpte godis från godishuset förrut, gode tid vad godis det fanns, och så gulligt att han tvättade alla skopor efter att man använt dem, det ger bra rykte minsann!!

neeh, nu ska jag titta på lite poker och sen sova gott, jag har lite ont i magen minsann, ajaj.

ooxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: