first day of my life

ung och dum

Kategori: livet

Jag vill inte växa upp och bli gammal. Jag vill vara studentgammal och hänga med massa kompisar dagarna i ända och bara göra absolut ingenting, inga framtidskval och val som behöver göras. Allt var så enkelt och bekymmerslöst, helt underbart. Man klagade över plugget och läxor, nu klagar man över disk och vilken film man ska hyra, haha... man förändras minsann. Låt mig få vara ung, dum och galen några år till, innan vuxenlivet tar över totalt. I sommar ska jag inte växa upp iallafall, kanske till hösten. Då kommer samboskap på riktigt och en ny utbildning, jag är förväntansfull över det oxå, vill bara leka av mig lite till först.

Först ut på listan:
MIDSOMMARFEST i Halmstad. Hoppas på ännu en midsommar att minnas, eller inte minnas beroende på hur full man blir =P.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: