first day of my life

trist som faan

Kategori: livet

Idag har jag absolut ingenting att göra förren ikväll när vi ska till stallet. Hela kroppen pirrar och jag är så jävla rastlös... Jag måste skaffa mig ett projekt... Kanske någonting som mamma kan ha användning.. Hon är ledig 2½ vecka från och med imorgon så vi ska väl försöka leka tillsammans förhoppningsvis. Åka någonstans ett par dagar oxå!..

image224Ligger i soffan och lyssnar på The voice, någon låt med Chris Brown som heter Say goodbye, riktigt bra faktiskt.. ska väl käka frukost snart, vaknade ensam hemma hos tompa förrut, han hade dragit till jobbet tidigt, märkte inte ens att han sa hejdå, trötttrött... Så åkte hem för att hålla syster sällskap, blir lite musli och mjölk, vi ska till hugo sen och käka lunch..

Neeh, nu ska jag läsa om Paris frisläppning..
Drömde om att jag hittade en kattunge i stallet som jag tog hem och gav prickikorv..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: