first day of my life

tillbaka

Kategori: livet

Lillkissen är tillbaka, tur det. Varit jättetomt utan henne här hemma. Två katter är alldeles för lite när man är van vid 4-5.. :D När mamma kom hem i morse satt hon under bilen och glodde. Undrar vad hon hittat på i en vecka, säkert inte rumsrent iallafall, hihi...

image191Stressig dag, varit med emmy på morgonen, sen duscha och iväg till M-blommor, och sen platen och så stan... Vilket jävla liv, jag älskar det, blev nästan lite tårögd när jag tänker på min egen student, ohh vad underbart det var, skulle vilja göra om det minst 100 gånger till. En vacker dag kanske :D.

Bäst jag lever vidare, vi ska nog bada i nya poolen idag oxå, snart varm! Underbart!

Ikväll blir det feeest. Martina är hemma från Göteborg och Emsan och jag har inte festat tillsammans på länge, ska bli riktigt roligt. Någon som ska festa mer ikväll ??

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: