first day of my life

the day after

Kategori: livet

Var riktigt roligt igår, massa folk och alla barnen :D Poolen var fullproppad mest hela tiden, populärt. Vi drog iväg till stan och hem till Tompa vid halv 1 eller något, då orkade jag inte med att vara social mer, 9½timma räckte gott. Vaknade och åt lite frukost tillsammans med hans familj och drog sedan hem efter lite mys i sängen.

image194På onsdag är det dags för Halmstadtripp, men innan dess ska jag nog in till Linköping och shoppa lite och så kommer ju Rickard på tisdag. Idag blir det slappslapp, hela familjen är döda. Ska nog bada lite pool ikväll sen, tända lite ljus på altanen och göra mysigt. Är lite sugen på bio eller film eller något, och dessutom trånar jag efter wok och nudlar, får nog bli det till middag.

Nu ska jag tjöta lite på msn och sen hoppa i mysbyxor. Mamma & pappa är döda idag, ingen rutin på spriten där inte, fyllehundar.

Nu saknar jag tompa♥, hoppas han kommer snart,

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: