first day of my life

surt sa räven

Kategori: livet

Boken är jättebra, läst hälften redan, men nu tar jag en paus. Suttit inne hela dagen idag, fast det är så fint väder. Orkar inte med värmen, seg! Längtar faktiskt ner till Halmstad nu, sticka iväg ett par dagar, bara festa och hänga med vännerna. Ska bli riktigt roligt. Fick inbjudan av Sabina att komma på fest på Nyhem, men vi har ju redan en lokal bokad där så vi kommer säkert stöta på varandra :D
image196
Igår var vi förresten hemma hos Mli och hälsade på hennes kossor som de har över sommaren. Underbara, jag älskar kossor. Finns bildbevis på mig & Klara (den tamaste kon), henne kunde man gosa med till och med. Men fruktansvärt vad äckliga tungor de har, bläää... Menmen, söta som tusan!! Dem ska få bäbisar oxå, i juli kommer den första, jihoo.

Neeh om jag skulle dra mig bortåt stallet och rida, så jag slipper sticka dit när dem har kommit ikväll sen.. hmm..om jag orkar, slappdag =P.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: