first day of my life

sommarsol

Kategori: livet

Så vaknade vi upp till ett soligt Motala imorse (11:00)... Så det var bara att ringa runt och åka neråt varamon, skaffa tillbaka brännan från förförra veckan lagom till midsommar. Det gick sådär, men får hjälpa till på traven med Loreals halvbrunutansolsak så ska det nog lösa sig. Har en fin röd sak till klänning som jag ska ha på mig så i den ser jag ju lite extra brun ut, kanon!
image198
Hängt på stan en stund tompa & jag och väntat på Brage som klippt sig, när man bor ute i skogen utan körkort som han gör är det ju bara att vara snäll och ställa upp som chafför, stackars kan ju inte gå!.. Hann förbi systemet med och köpte en himla massa cider och öl till fredag-lördag, mumma =P. Kommer nog bli en bra helg, jag känner det på mig. Massa vänner och massa sprit, sen om det regnar, va fan gör det...

Ikväll kommer Rickard och hans polers hit och ska festa , blir skoj, lite liv i sommarstugan! Ska ta mig ett kvällsbad sen oxå tänkte jag, passa på innan alla andra hoppar i och förstör den..!

imorgon drar vi, jihooooo.. P A R T Y

Kommentarer


Kommentera inlägget här: