first day of my life

sjösjuk

Kategori: livet

Under monopolspelet iförrgår kom Jag, Martina och Tompa på någonting roligt att underhålla sig med om man inte har någonting bättre för sig!
image229
Steg 1.
Börja med att säga: Sju sjösjuka sjömän, på skeppet Changhai..

Steg 2.
Sen avancerar ni efter egen smak och lägger till olika dialekter, kan rekommendera östgötska och örebroiska =P. Kan bli mycket roligt, förfestlek kanske?


Nu sitter jag här i ösregnet, fick precis rengöring i ögat när jag tvättade ansiktet, ajj, ska nog ta mig in till stan snart, mot systemet och sen sola! Sen ska jag spendera resten av dagen under en filt i soffan och läsa "En shoppaholics bekännelser", en skön lördag. Ikväll blir det såklart fest, sugen som fan.

simma lugnt,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: