first day of my life

ny vecka

Kategori: livet

image178
Igår hade vi mys hemma hos Stefan. Det var jag o. tompa, Steff och Rebecka, Robban, Mli, Patrik, Kim, Angelica, och 2 till som jag knappt känner.. Myste och hade skoj, skönt, nu är sommaren pågång på riktigt. Vi var några som åkte vidare till skatingrampen i varamon, Tomp, Robban, Berkan, o Patrik skulle åka lite och impa mig o. Mli med sina trix. Haha gick väl sådär, tyckte mest de åkte upp och ner, men det är tydligen svårt det med. Får väl se om några veckor om de utvecklats. Tompa var iallafall sexigast där, grr =P


Åkte hem till Tompa och sov där i hans nya bäddsoffa, jättehård, men jätteskön, vi låg o. pratade massa, snackade minnen från förra sommaren, nu är det precis ett år sen vi träffades första gången ungefär, även det var hemma hos Stefan, och redan då kändes det som om något skulle hända, och minsann, se nu :D!
Men eftersom han skulle upp vid halv7 och jobba idag så somnade vi efter en stund med mysmusik i bakgrunden.
Vaknade till vid halv 8 när tompa kom tillbaka från jobbet, han hade tittat fel och börjar inte förren om 3!! veckor, haha.. klant. Så nu kan vi leka och ha det toppen. Och det bästa är att han är ledig över midsommar, blir det  Halmstad då, eller stanna här ?!.. hmm....

Vill att solen ska komma tillbaka nu, dumma moln.

idag ska jag fika med ems, sen till stallet och rida... blir nog att hyra film ikväll också tror jag..

hej dååå,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: