first day of my life

nu drar vi

Kategori: livet


Bilen är överpackad med alla kläder och skor, fan vad saker man har alltså.. Städat och fint är det i lägenheten oxå, och jag har lämnat nycklarna till min gamla hyresvärd. Så nu är vi sambos tomp och jag, eller jag är bostadslös, det beror på hur man ser det :D. Fast vi har ju bott tillsammans sen jag kom hit i princip, bara lite större yta så vore allt perfekt.

Vi åker förbi MAX påvägen hem, muuums. Sen ska jag hem och ta hand om Landola & Minitza idag, rida ut i skogen, fast hörde rykten om att det ösregnar hemma. Hoppas det slutar tills vi glider in.

Kommer sakna er Halmstad, men kommer ju snart ner igen, säkert bara några veckor. O Stefan o Rebecka kommer på söndag och då ska vi visa henne motala =). Hon är underbar den där lilla saken, fin tjej Steff hittat.

heeej då,

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: