first day of my life

nattinatt

Kategori: livet

Ligger här i en soffa med datorn i knät. Tompa ligger och sover i en annan soffa, mamma i den tredje.. Hmm, varför sover inte jag minsann :D Måste ju ta mitt ansvar som storasyster och hämta Martina efter ännu en partykväll, förstår inte hur hon orkar, men är det student så är det, bara att palla. Det är ju ändå några av de bästa dagarna i ens liv, så var det för mig iallafall. image188

Ikväll har jag, Tompa, Patte och Robban varit i Vadstena hos patriks pappa och hälsat på. Tog en promenad längst vattnet och stötte på Alix, mycket roligt, länge sen jag såg henne nu :D Så följde hon oss en bit innan hon fastnade hos Jens och Flodin i parken, och vi traskade vidare. Gick och var sugen på mackaroner och pesto hela tiden, kunde inte riktigt koncentrera mig på någonting annat, så det fick bli lite matlagning när vi kom hem...

Ohh nu vill jag att klockan ska bli 2, jag är trött, trött!

Han är så söt när han sover, älskar dig T♥.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: