first day of my life

kärlek

Kategori: livet


så är jag hemma igen, riktiga hemma! Lite ledsen över att inte ha tompa näranära hela tiden, men det kanske är nyttigt.. eller nåt. Kommer iallafall inte kunna sova ensam, det är kört :D Men han kommer snart hit, ska jag pussa på honom massa.

Landola fick massa pussar hon med idag, hon var uppspelt och tokig, rolig :D Vi hoppade över vattenpölarna i skogen och galopperade på skogsvägar, underbart. Fasen vad jag älskar att rida och att vara i stallet. Imorgon har jag förövrigt jouren kl 8:00, gäsp.

Men nu ska jag och syster titta på en hyrfilm, duscha lite och sen sova gott. Imorgon blir jag ensam igen för familia åker upp till Sthlm på studentfest.. PÅ kvällen blir det nog nykter harrysutgång, ska ju upp 8 på söndagen med, blir svårt annars..

pusspuss, välkommen hem till mig,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: