first day of my life

kändisskap

Kategori: livet

image197Kollat på "exposed" om Angelina Jolie nu, vilken babe. Kriminellt att vara så snygg. Hade nog lätt kunnat bli kär i henne =P. Och en fin och bra människa dessutom, gör mer för världen än vad många andra med mycket pengar gör, mycket hedersvärt. Hade jag varit i hennes situation med alla dessa miljoner hoppas jag att jag hade gjort samma sak, iallafall bidragit på något sätt till en bättre värld. En kan inte allt, men alla kan göra något... Man kan inte vara så egoistisk och bara tänka på sig själv när man tjänar så mycket pengar som de flesta skådespelare och skådespelerskor gör, det måste finnas något sätt så att fler får ta en del av det.

Det ger mig en tankeställning om hur lyckligt lottad jag är, och vad jag kan göra mera.
Mmm, så filosofiskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: