first day of my life

kan det bli bättre ?

Kategori: livet

Kommit hem nu från varamon, har lagt in alla mina kläder i en garderob och bäddat rent. Ska nog mumsa lite mat innan jag ska till stallet och rida i värmen, jihoo. Men jag rider nog sent idag.. Annars händer det inte så mycket, varit skittrött hela dagen, kan det bero på att jag blev väckt av en herr T mitt i natten, hihi.. Han som alltid brukar somna in före mig, men icke.

Nu är det helg, men det känns inte så speciellt, fasen jag har ju helg varje dag =P. Fast känns som om det vore skönt med lite extra pengar, menmen livet är hårt, får leva på mamma&pappa en sommar, det är ju inte fy skam det heller.. Men det blir nog lite rastlöst sen när tompa börjar jobba, fast då har jag ju Martina!

Saknar mina flickor i Halmstad, hoppas de kan ses när jag kommer ner till Midsommar, blir ett stort gäng från Motala som glider ner, jag o tompa planerar att ta caben, hehe, min nya roligaste leksak :D

Nepp, ut på terassen och sola lite till kanske!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: