first day of my life

hemma nu

Kategori: livet

Sådär, då var man hemma efter världens skojigaste helg, om än jävligt intensiv! Träffade nya vänner och alkoholen flödade.. Fast är nog fettförgiftad efter all skräpmat, ska bli gott med hemlagat nu, pappa står och lagar potatismos, mums.
Skitjobbigt att köra hem, gick inte att sova igår alls, brage, adde, kave och robin kom tillbaka precis när jag lagt mig och sen dundade folk in en efter en. Sist in var nog Fredde som inte kom hem förren 10 imorse, undra vad han hade hittat på =P. Han gick dock ut lika fort och somnade visst på bänken utanför porten, haha.. Fylleslag minst sagt. Har en massa bilder att lägga upp men orkar inte nu, ni får bara några sneakpeaks..

Laddar hem onetreehill nu, blir en soft kväll framför tvn/datorn.. Tompa och jag skulle hyra film sen, vet inte om jag orkar... så jävla trött. Kommer nog sova hela dagen imorgon tror jag!

   
     

       

   

Tack för en rolig helg ♥!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: