first day of my life

fixar o donar

Kategori: livet

Sitter och tjatar på Jossan på msn att ta en lägenhet som hon tittat på, segpotta :D Har bara gjort massa duktiga saker idag, varit på stan och gjort ärenden, dammsugit, handlat på Maxi och fixat tvätten, nu kan inte mamma gnälla iallafall när hon kommer sen, så det så!

Har ett onetreehill-avsnitt kvar att se, ska nog göra det nu, och sen åka till stallet, hoppas bara inte det börjar regna en massa.. Skitväder, såå trist, man blir ju helt deppig. Tur jag har min prins som gör mig glad i alla väder =P.

Jag är sugen på att resa, har 2500;- som vi skulle haft till Cannes i sommar som jag fick i julklapp, men det blev ju ingenting, kanske ska tala med tompa och se om han vill ta en sista minuten till något varmt land, turkiet kanske, tycker det är mysigt! Kanske är det några fler som vill hänga på?!...

tjoo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: