first day of my life

Din plats i kön är nr.22..

Kategori: livet

Sitter med telefonen i örat, ringer Telia... Det går väldigt segt, började på nr69 och nu är jag nere på 22.. Pratar med Jossan på msn och hon ringer tydligen dem oxå, fast hon slapp kön. Den jäveln.

Tompa lämnade mig och friggen vid halv7  imorse, men har något litet minne av att han sprang in och ut ett par gånger och letade efter sina nycklar.. Jag låtsades sova, inte fasen går jag upp så tidigt. Idag ska vi till Linköping när han slutat och köpa kläder, jihoo :D. Hitta mig något fint att ha på mig på midsommar. Antingen blir det en ny klänning eller ett par heta jeans, har ju så många klänningar nu..

Storebror kommer imorgon, hipp hurra. Ska bli skoj att se honom & Sarah.. Fast dem kommer garanterat vara bruna nu när de varit i Grekland -morr-. Vill också åka utomlands...

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: