first day of my life

Borde jag lägga på?

Kategori: livet

image189Har suttit med telefonen mot örat i ca 40 minuter nu, Nelly.se... Mina klänningar har skickats därifrån, men sen aldrig kommit hem till mig, måste därför fråga varför, mina pengar jag ju dragits -morr-. Men det verkar vara lönlöst att få tag på dem, borde jag lägga på? Då har jag ju kastat bort massa minuter i onödan.. Neeh jag väntar nog till Tompa kommer tillbaka iallafall, kanske jag ger upp då.. Vet inte om det blir varamon idag oxå, kanske vi skulle hitta på någonting annat skoj. Men himlen är blå och det är vindstilla, optimalt. Sitter iallafall iförd bikini, vi får se..

Nu ska jag äta lite frukost, fortsätta höra den här sega musiken i örat och hoppas på ett svar!

Puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    spana gärna in min blogg och lämna en kommentar!

    2007-06-12 | 17:24:22
    Bloggadress: http://ytligast.blogg.se

Kommentera inlägget här: