first day of my life

bloggtokig

Kategori: livet

Jag älskar Alex Schulmans blogg, tar mig en glutt varje dag och skrattar högt, han är sådär härligt ärlig och elak som man själv skulle vilja vara =P. Även hans brutta har börjat skriva blogg nu, "fuck you right back", vilket är undehållning på hög nivå det med!.. Hur dem kommer på alla dessa saker att skriva är ett mysterium.. För mig är det ett under hur det kommmer sig att man är så förbannat nyfikna på andra liv.. Inte för att jag är bättre, jag har ett 20tal bloggar jag läser nästan varje dag, man kan kalla det ett beroende. Bloggar för mig är som sex för killar.

Har ni några smaskiga bloggar att tipsa mig om ???


Kommentarer

  • Anonym säger:

    egoina har rätt rolig

    2007-07-01 | 01:04:44
    Bloggadress: http://sabinacadbrand.blogg.se
  • Anonym säger:

    everydayglamour.blogspot.com
    osexigt.blogspot.com
    läs och le

    2007-07-06 | 17:04:56

Kommentera inlägget här: