first day of my life

Victoria coming to america

Kategori: livet

Haha det var det roligaste jag sett. Vackrare människa får man nog leta efter, goooosh. Det är ju väldigt "tv-underhållningsanpassat" men jävligt underhållande iallafall. Detta får bli nya serien att följa hedan efter eftersom Greys anatomy har semester. Har också börjat älska engelska nu eftersom pratar så mysigt... "nickers" =P. Jag vet att alla människor har en mening på denna jord och blablabla, fy faaan vad orättvist att hon har allt, snygg kropp, snygga bröst. snygga ben, snygg MAN, snygga barn och dessutom har hon ork att dag ut och dag in ha HÖGKLACKAT på sig, hur fan orkar människan? Hennes fötter måste ju vara helt mosade?!.. All heder till henne! Tänk om.. -drömmer mig bort-.. Ge mig några miljoner och 2 biljetter till L.A så drar jag o. Tompa oxå dit!

image267

Kommentarer


Kommentera inlägget här: