first day of my life

uttråkad = lista

Kategori: livet

image236Nämn något som gjorde dig glad igår: Pappa beställde hotell till Göteborg i helgen, tacktack!
Vad gjorde du kl 08 imorse? Somna om efter morgonmys med tompa.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Tittade efter hästtävlingar på internet
Det sista du sa högt? "Mm det klart, han är ju väldigt social, vad roligt"
Det senaste någon sa till dig: "Johan gratulerade dig till att skaffat en så social och trevlig pojkvän"
Vad har du druckit idag? Mjölk... hmm.. vatten
Vad var det senaste du åt? Kinamat i min ensamhet, stekta räkor med grönsaker, Mmm.
Vad var det senaste du köpte? Ett par remsandaler, eller kinamat iofs.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt och grått och regnigt.. för jävligt!
Godaste glassmaken? Daim och vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja till en viss del kanske
Sover du tungt? Ganska, drömmer mycket men vaknar relativt lätt, om någon hoppar på mig
Drömmer du mardrömmar? Det var rätt så länge sen nu, tur det
Trivs du med ditt jobb? Jobb? inga kommentarer
Favoritklädsel? Baggyjeans och t-shirs
Favoritlåt just nu? Release me
Vad ser du om du tittar till höger? Mamma som äter soppa
Vad gör dig glad just nu? Tompa, Landola, utomlandsplaner, sommaren..
Vad ska du göra härnäst? Skriva klart den här tråkiga och dumma listan
Höger eller vänsterhänt? Högarhänt
Humör just nu? Deppig och seeeg 
Favoritgodis? Dem där nya snurrade skumgodisarna med 30% mindre socker, hur goda som helst
Kläder just nu? pyjamasbyxor och gammal "fruit of the loom" t-shirt
Sommarplaner? Göteborg i helgen, Halmstad snart, utomlands i augusti
Hur många kuddar sover du med? 4
Spelar du något instrument? Noap, spelade blockflöjt när jag var mindre, men var inte så duktig :D
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska, jag hatar att gå upp på morgonen, en omöjlighet nästan
Vad är viktigast för dig? Att alla runt mig mår bra och trivs
Är du kittlig? Fruktansvärt
Snarkar du? Ibland kanske om jag är förskyld
Stjärntecken? Våg
Äckligaste insekten? Tycker väl inte om spindlar så värst
Stökigt eller välstädat? Något mellanting, jag försöker så gott jag kan
Längtar du mest efter just nu? Sängen :D Och tompa, inte sett honom sen morgonen nu, suck!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    jag snor listan då, bara för att ha nåt o skriva i bloggen :P hoppas det är lungt, tack :)

    2007-07-05 | 00:17:55

Kommentera inlägget här: