first day of my life

two days in a row

Kategori: livet

Idag är det fint väder, I G E N. Så nu åker bikinin på och ut i solen =P. Kom hem från tommie the gun för ett tag sen, hans mamma o. pappa är borta så vi ockupera det deras säng, fy fasen vad skönt med dubbelsäng, Mmmm. Vi försöka få tag på en pizzeria som var öppen efter 22 igår, men icke. Till sist kom jag på att "Champs" alltid är öppet, så vi drog dit, och genast blev jag istället sugen på thai, eftersom det oxå fortfarande var öppet. Menmen, pizza blev det, dock utan ost, vilket gör den mycket godare o. nyttigare.

Förbi Brage och lånade "Forrest Gump", och tittade sen på ungefär halva innan tompa slocknade.

Det sista jag hörde inatt innan vi somnade sen var "Du är det bästa som hänt mig". Inte konstigt att jag sov bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: