first day of my life

sorg

Kategori: livet

Letade efter min assnygga, jätteanvändbara gröna adidas vct-jacka nu för att ha på mig över linnet, bara skönt liksom, krypa ner i soffan med en filt och njuta av tystnaden. Men mitt i letandet kommer jag ihåg, Martina tappade ju bort den när vi var i Halmstad i midsommar på "Cafeet", det jävla aset. I fyllan och villan hade hon och tompa delat ansvaret att bära på den och rätt som det var så POFF, gone för alltid =/. Tröjan var skitdyr (för min plånbok), och min absolut favorittröja, och nu är den borta. Har förjäves letat som en tok överallt på internet efter en liknande, men inget napp.. Det här kommer hon få sota för läääääänge. Jag vet, det är bara en tröja, men den var så bra!!...

Martina, jag hatar dig för detta =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: