first day of my life

lock i örat

Kategori: livet

image288Jag har sånt fruktansvärt lock för örat, och hur jag än gör så försvinner det inte. Och det gör helt förfärligt ont. När jag blåser ut och trumhinnan eller vad det nu är som sitter fel ändrar position så känns det som om ett helt kärnkraftverk exploderar 1 meter jämte mig.. Mamma säger att det inte finns någonting att göra.. Så jag får gå såhär nu, halft handikappad, hör knappt msnpipet längre heller.. vilket problem.

Igår var det full fart, hann knappt med att tänka =P. Men innan vi somnade fick jag en såndär underbar kärkänsla som sköljer över mig, jag är så lycklig och kär just nu, och det känns helt underbart. Längtar till hösten nu när vi ska bo tillsammans på "riktigt", fixa i den trånga lägenheten och synkronisera våra liv!.. Love u T ♥

Tillbaka från de rosa molnen så blir det lugnt idag, ska till stallet lite senare, men just nu, vila! Försökte bada i poolen men det var skållhet så det får lufta lite först.. Ska läsa nya glamour istället,

Xxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: