first day of my life

last night

Kategori: livet

Förfesten hos Tompa var riktigt lyckad, massa folk, och ännu mer mygg som bet allt de kom åt. Men vad gör det i trevliga människors lag =P. Framåt 24 åkte vi taxi mot Harrys, vi 14 som orkat förfesten längst, och sprang iväg åt var sitt håll, som alltid. Men det var roligt, och vi dansade till en massa konstiga låtar. Vid halv2 kunde inte jag stå upp o. dansa längre, var så jävla trött. Så jag drog förbi med eller utan, köpte 2 skagenbaguetter, förbi utsiktsvägen och hämtade martina och sen hemåt djurkälla. Det var visst Tompas pappas bror som körde hem oss, haha, insåg jag när jag klev ut ur bilen sen.. Där ser man.

Nu har jag varit uppe kl8 och varit i stallet, tillbaka igen nu om en halvtimme och sen ska jag till varamon en stund, fast det verkar bli dåligt väder.. hmm... Segsegseg, blir det mycket lugn dag idag.

Kommentarer

  • lii säger:

    jajo, ska väl inet klaga egentlige... :) idag är det disigt här med, vilket inte gör mig det minsta för jag började jobba tidigt plus att det genast blir svalare :D puss

    2007-07-22 | 14:45:15
    Bloggadress: http://liibohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här: