first day of my life

Förlovad?

Kategori: livet


Så  var man hemma efter en underbar helg i Göteborg :D. Tompa slog på stort och bjöd inte på mat en enda gång, medan jag pungade ut 400spänn på sushi. Skämt åt sidan så har vi haft det väldigt skönt, inte gjort någonting alls i princip, bara hängt. Vad vi gjort under dagarna är ju rätt ointressant, men vi har besökt avenyn, nordstan, Pizza Hut och en ketchupnerkladdad staty.. VI bangade Liseberg, pissväder och åkte till A6 och käkade tacobuffe istället. Nu ska jag gå på diet ett par veckor, phuuw vad man kan äta mycket... VI konstaterade oxå att statyn längst upp på avenyn av han killen som skapade Göteborg eller nåt har en väldigt liten snopp, stackarn, inte konstigt han ser tjurig ut!

Vi hade högläsning av Magdalena Graafs bok på nervägen och även innan sängtime, fotmassage har vi gett varandra, och NEJ inga ringar eller förlovning, tack gode gud för det, men dock firande av att det var ett halvår sen som jag flyttade till Halmstad, den där offentliga datumet den 18 är ju rätt korkat egentligen, vi blev ju ihop direkt när jag kom ner i princip.. Men nog om sånt ointressant nonsens. Nu är jag så trött att jag ser stjärnor och ska glida ner i Martinas säng och se "Alpha Dog" med Justin Timberlake, yummi =P.

Några pics, om nån är intresserad
.



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Poseidon :)

    2007-07-08 | 21:20:01

Kommentera inlägget här: