first day of my life

för i helvete gud

Kategori: livet

image258Jag dör av uttråkning. Blir inte vädret bättre snart så rymmer jag fan utomlands eller nåt. Det är ju helt sjukt, fan början av juli och det känns redan som höst. Man fryser in i märgen och filten man har runt sig hjälper inte ett skit. Dessutom är jag skittrött mest hela tiden och går runt och gäspar, detta är döden!

Gud måste ha varit på jävligt dåligt humör när han bestämde hur vädret skulle vara i Sverige sommaren 2007... Menmen, det är ju bara att lägga sig i soffan, dra på sig en extra filt, läsa sin 4e bok för veckan och samtidigt glo på en dålig programledare för Momento som tycker att man ska ringa in innan "ballongbenny" har sprängt sin ballong, ja jag säger då det. 500.000 :- på bankkonton idag skulle ju inte alls vara fel, men jag tänker inte ringa, det gör alla andra så bra ändå, och det enda dom gör att att gissa fel, over and over again, neeh ni...


Ge maaaaj fest och koffeintabletter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: