first day of my life

för bakis för att tänka

Kategori: livet

Pust, idag är jag B A K I S. Trodde inte jag var så full igår, men tydligen, där ser man... Skoj hade vi iallafall, både på förfesterna och på Harrys..Träffade på Frida som jag inte sett på länge, alltid lika söt. Annars var det same as always men det gör  inget, jag tycker om det!.. Påväg mot taxin hemåt stötte jag på Jimbo och Dennis som jag inte heller sett på evigheter, vi lovade att vi skulle ta en sommarfest snart =D.

image230Mamma har varit snäll och gjort omelett till mig, var skapligt dålig när jag kom hem från Tompa och skakade som ett asplöv i hela kroppen, så blir det när man har noll blodsocker.. Fortfarande lite darrig men nu mår jag iallafall inte illa längre.

Ska nog glida mot hammocken och läsa en bok, somna till lite kanske, sen iväg och handla lite till mamma. Blir middag hos Holmertz ikväll, bäbisen är där :D!


häng löst,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: