first day of my life

en mysig kväll

Kategori: livet

image211Tompa &jag har haft en myskväll, ätit paj med hans familj och varit på promenad för att leta upp hans toffla han tappade bort på fyllan i lördags, haha, hur tusan man nu kan tappa bort en sko =P. Åkte till godishuset för att köpa godis till hans mamma, 85 spänn gick det på, ojojoj, får nog åka och hälsa på där mycket nu! Sen drog vi hemåt djurkälla för att titta på min, pernilla, jossan och Idas gamla engelskafilm som vi gjorde, haha, vad söta vi var...! Hunken står i duschen nu och sen ska vi krypa ner i sängen och kramas massa. Gud vad skönt det ska bli när det bara är han & jag igen, bara två veckor till, sen behöver vi bara bry oss om varandra, Mmmmm.

Hoppas på fint väder imorgon igen, fast jag ska städa o. handla och fixa till här hemma..

Ohh vad jag saknar dig landola, till himlen och tillbaka.. Tårarna vägrar ta slut, fast jag vet att du har det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: