first day of my life

cleaning lady

Kategori: livet

image282Idag firar jag och tompa 6månader officiellt. Och detta firar jag med att städa huset. Jihoo! I och för sig behövdes det, och han jobbar ju ändå, men det är trist. I mitt framtida liv när Tompa blivit rik och berömd (eller jag för den delen) så ska jag anställa en städerska att göra jobbet åt mig, bara för att jag kan. Så ska jag kunna slänga mina kläder och skor överallt utan att någon gnäller. Denna någon är just nu mamma som är helt otrolig, så fort man råkar ta av sig för att byta om till stallkläder eller ska duscha så är hon där, BLABLABLA, herregud som om inte mormor fick plocka upp efter henne när hon var ung. "Nejnej, jag har alltid varit så ordningsam och duktig, mormor tyckte jag var sååå duktig så". Haha pyttsan, jag vet nog att hon vill. Stöka ner lite någongång, utan att någon ser, man ser det på henne.

Jaja tillbaka till vår dag, fast det är ju bara en helt vanlig dag egentligen, bara lite mer speciell. Inga presenter eller liknande, bara världens finaste sms att vakna till ♥. Jag är så lättflörtad, hihi, he had me att hello.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: