first day of my life

tvätt

Kategori: livet


sitter här hos T och väntar på att klockan ska bli 13.30. Tvätt-tid pågång.. har ju ingen egen tvättmaskin hemma så jag får låna :D han är på bibblan o. pluggar, så för försöker fördriva tiden lite.. hmm, inte så kul när hans tv är trasig, blir nog ett par inlägg idag ´tror jag.

Varit i skolan och haft seminarium, det gick hyftsat, förstår fortfarande inte så mycket men det börjar klarna mer och mer. har ju bara hållt på i en vecka. den 16 februari ska den första tentan in, jihoo, hmm, det ordnar sig alltid.

Ska åka hem på tordag eller fredag beroende på hur det ser ut i skolan o sådär. Emsan fyller ju på torsdag så vi ska fira henne. Sen ska jag bara mysa med familjen och vara i stallet, det ska bli underbart. Längtar hem så mycket, svårt att inte göra efter 21år i samma miljö. till och med T saknar min familj, då är det illa :D. Fast jag saknar dem mest och det ska bli underbart att se dem igen. Och mysa med katterna. konstigt att inte ha något djur runt omkring sig, det blir liksom tomt. Funderar starkt på att köpa en kanin, men först måste kah få bort min bokhylla så den får plats någonstans :D.

I helgen spelade vi bowling med Ts kompisar på fredagen, och i lördags var jag hemma och pluggade på kvällen, lika bra det, måste ju fatta vad dem snackar om ju. Fastade på Mtv och laguna beach-maraton emellan åt oxå.. -oups-. Finns fördelar med att inte ha tv oxå tror jag, får man lite mera gjort.
Gjorde tonfisksallad och var nyttig. haft så ont i magen de senaste dagarna så måste nog tänka på vad jag äter lite, någonting som inte står rätt till.

Igår var det slappt, var på eurostop och glodde ett tag, åkte till stan och åt sallad på "vattenporten" och myste lite. sen hem och tittade på wedding crashers på canal+. somnade gott tidigt, söndagar är himla meningslösa dagar egentligen... man får inte så mycket gjort direkt..

later,
puss

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Det låter som du har det bra nere i Halmstad, skönt! Och jag lovar dig att pedagogiken kommer att klarna (för det är väl det du läser?) Ganska flummigt ämne innan man kommer in i det...tycker jag ;) Puss&Kram

    2007-01-22 | 19:31:40
    Bloggadress: http://maddies.blogg.se

Kommentera inlägget här: