first day of my life

tjooo

Kategori: livet


precis hoppat ur duschen. Blev låååång ångbastu och ordentlig tvagning, hihi :D jag älskar vår rymddusch,  bäst i världen.

Ska nog iväg till mli snart och snacka om rommeturen imorgon tror jag. Jag är lite seg, var  fest igår ju på kåren och sen var vi uppe vid 11 för att hinna packa och äta lunch. -gäsp-
Studentlivet är alldeles för fritt, somnar sent, vaknar sent, men jag trivs alldeles utmärkt med det minsann!

fått mammas mat nu, oj så gott. fast jag är ganska duktig på att äta god mat jag oxå, det är roligt att laga mat. men mest äter jag fullkornspasta och tonfisk, gottgottgott!!

Nepp, nu ska jag krypa ner jämte martina och titta på konståkningen på tv. idag är det herrarna, shit vad duktiga dem är. fast mamma och jag har kommit fram till att ingen av dem har någon snygg tävlingsdräkt, alla ser alldeles för pråliga nu.

hej puss då

Kommentarer


Kommentera inlägget här: