first day of my life

stämmer inte..

Kategori: livet


Någonting som inte stämmer, och jag mår inte så bra. Inte just nu iallafall, imorgon är det säkert borta. Tvivlar på saker och ting.... svårt att skriva om oxå, man vill inte öppna en stängd bok och jag vet inte riktigt hur jag ska börja allting heller, kanske ska jag bara låta det vara osagt?.. ta det med mig det i graven, eller hur brukar man säga, allt är inte till för att berättas. Jag får skriva en bok eller något istället!!

"du är cp, du är jobbig"

kanske är det så, jag vet inte riktigt.
Imorgon ska jag ha en ensam dag, lyssna på musik och pyssla i mitt lilla hem,
orkar inte med folk,

nu ska jag sova, och vakna och åka iväg till maxi, det blir bra det.

"livet tar ibland oväntade vändningar, och ingenting blir någonsin sig likt igen"

det är någonting fuffens pågång, kanske borde jag springa min väg?.
hem till tryggheten igen,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: