first day of my life

sömntuta

Kategori: livet


hihi, han somnade :D så nu sitter jag här och lyssnar på musik och tittar runt lite för mig själv.. sköönt. ska snart åka hem, orkar bara inte ta mig ut, det blåser och är kallt som tusan.. brr..

Tydligen ska tenta-uppgiften in på tisdag, samma dag som tomps födelsedag, får se hur det ska gå ihop sig.. det ordnar sig alltid..

det var skönt att vara hemma men det är skönt att vara här igen oxå.. saknar martina dock. och landola.. och emmy.. och adam.. och mamma och pappa.. och katterna..och alla andra hihi, men det är ju så. Man uppskattar dem mer när man inte träffar dem varje dag, så någonting bra kommer ju ur allt det här. Jag får verkligen tid att känna hur mycket mina nära betyder det är värdefullt. Man ska inte ta någon förgivet, utan visa hur mycket de betyder, varje gång man får en chans...

haha han ligger med ena ögat halvöppet, det ser otäckt ut, blääää.

Nu verkar det som om solen börjar lysa, lagom tills den ska gå ner. Då kansek det inte regnar ikväll iallafall, alltid något.

Nya favoritlåtar
Damien Rice- 9 crimes
Regina Spektor- Samson
mkt fina :D

Måste åka och hälsa på rickard och sarah snart oxå i Malmö, måstemåste.. får bli efter den 16e februari.. fast helgen efter det åker vi till Göteborg horse show.. jaja allt löser sig säkert..

Grey's anatomy var grymt spännade igår förresten, undra om han dör... hmm, den som väntar på något gott. Lii vet, hon har sett dem, men hon är ju låååångt bort nu, på en cowboyransh och leker, hoppas hon har det jätteroligt, det tror jag. Hon såg fram emot det så mycket innan hon åkte. :D

hej dååå. nu ska jag pussas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: