first day of my life

skumt

Kategori: livet


det är ganska segt här nere just nu, innan skolan börjar, och vännerna har tentaperiod. alla på en gång. Hmm, jag underhåller mig själv med promenader, LOST-maraton, sömn, shopping, solning och badning, lagar mat och läser böcker. Man får ju göra det bästa av situationen. Imorgon är det fredag och helg. På lördag ska vi tvätta, och sen är det nog fest hoppas jag, sjukt festsugen., det var alldeles för länge sen nu, inte alls bra, för jag behöver nog lite alkohol nu, och prata strunt med lite folk.

Bröt ihop igår hemma i in ensamhet när jag pratat med martina. hon ringde från stallet och jag kunde verkligen känna lukten. Jag saknar henne och landola och allt så mycket så jag får fysiskt ont, det är så jobbigt, jag kräks. Vill egentligen bara åka hem ett par dagar och krama om alla, och mysa med landola, men jag får hålla mig tills jag åker hem till emsans födelsedag. Det blir bra det, väntar till måndag nu så sätter nog allt igång. Och på onsdag är det första Kåren oxå, det ska bli jätteroligt. Ska tydligen vara stoor fest första gången på terminen, rooooligt.

Nu ska jag skjutsa T så han får hämta en bok hos Alis. Sen ska vi till mig och han ska plugga och jag ska titta vidare på lost, spännande som tusan. ska nog göra varma mackor och te sen, jag är hungrig. man glömmer liksom bort att äta när det inte händer något, man behöver ju inte direkt någon energi för att zappa mellan kanalerna, hihi. MIn nya favoritfrukt är för övrigt päron, muums vad gott.

Fick mitt H&M-paket idag, mkt nöjd, halsbandet var jättefint. Och de andra sakerna oxå såklart. hihi jag har blivit shoppingberoende, inte så bra, pengarna försvinner fort. tur det kommer nya snart. Ska gå in på csn och kolla nu...

Hoppas ni har det bra, saknar er alla.  usch, hoppas verkligen allt blir bättre snart. Att T är här är det enda som gör mig glad. han gör mig pirrig i magen. inatt drömde jag att han skulle åka ifrån mig, usch det var inget roligt, vaknade helt sorgsen. Fast det blev bra när jag såg att han låg jämte, hihi. "han är så söt när han sover".

Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: