first day of my life

skooooj

Kategori: livet


Gårdagen var skitkul. Upp vid 6 för att åka uppåt romme tillsammans med Tompa, Mli och robbanbobban. Det var skoj som tusan och jag åkte till och med svart backe några gånger, woooh, imponerad som tusan av mig själv :D. Trötta som as i ben och huvud behav vi oss hemåt, stannade och åt afterski-pizza och sen fick jag köra hem medan de andra sov, morr. hihi. hem till mig allihopa och tittade på Let's dance och Hjälp eller vad nu det nya programmet hette, det var rooligt. jag älskar robert Gustavsson.

Somnade gott vid 23 eller nåt, och vaknade av familjen vid halv 12 imorse, hihi.. eller lunch. Skjutade hem T och åkte till stan för att inhandla födelsedagspresent till min prinsessa emsan :D. Det blir nog bra, hihi. En chilipasta och mycket prat några timmar senare åkte jag hemåt och iväg till stallet. Nu är jag hemma och har precis ätit lite mat och nu ska jag hoppa i duschen. Sen iväg på födelsedagsfest hos ems. Martina ska också med, det ska bli roligt, saknat att ha henne med!!

pussigull, nu har jag bättre saker för mig.
imorgon beger vi oss hemåt halmstad igen och tillbaka till vardagen...
lätt ångest men det ska bli skönt oxå på något vänster.. usch förstår inte hur mitt huvud fungerar riktigt, hmm.

men nu är det FEEEST och prat med massa gamla vänner, det ska bli mysigt som tusan, hihi...
sup och svälj.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: