first day of my life

skola

Kategori: livet


sitter i skolan, ska på föreläsning om en kvart, gäsp. inte ätit något än så jag är hungrig som tusan, hmm. Får ta en frukt på rasten sen eller så.

igår var det pluggdag hela dagen, gick ganska bra även om jag fortfarande inte förstår så himla mycket.. det löser sig väl.. Sen mys med T på kvällen, Mmm.

nu har tompan med fixat blogg, haha, lite senare än alla andra, men ändå. han fixar och trixar med designen, tydligen är den viktigast =P. ska träffa honom och få en puss och lämna nyckeln strax, sen iväg... kåren ikväll men vet inte om jag ska gå, borde plugga en massa istället, så jag kan skriva RETen tills nästa vecka.. usch och fy..

ohh vill ha internet hem nu, tar sådan  jävla tid, 2 veckor kvar typ, var är problemet.. -morr-. orka åka hit eller till T varje gång man måste göra någonting där..

bäst jag ilar.
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: