first day of my life

seeeeg,

Kategori: livet


Halmstad dag 3
Ligger här i tompans soffa, han o. Alis drog iväg på fest men jag orkade inte. helt slut i bollen.
Fått massa gjort idag, allt är nästan klart, jag o T ska bara sätta ihop tvbänken imorgon kväll. Mamma oxh pappa kom vid 2tiden så åkte i till min lägenhet och bar upp allt. Sen med ilfart till Ikea i Helsingborg för att hinna med det innan det stängde. Köpte en himla massa, så nu är det beboligt, nästan. ingen tvbox än, men det fixar jag imorgon.

Ska och köpa massa saker på maxi imorgon, fylla upp mitt lilla kylskåp och köpa diskmedel o. wttex, i vet sånt där himla roligt :S hihi.. beställa hem bredband och boxer oxå. Mycket som ska göras minsann som man inte tänker på :D.

När sakerna var uppborrade och jag fixat köksbänken åkte familjen för att äta lite och sen åkte de hemåt mot Motala. usch. saknar dem redan, världens finaste föräldrar. allt de ger mig... saknat martina som tusan idag oxå, hon är världens bästa lillasyster. Kommer nog uppskatta vår relation mera nu när vi inte är på varandra varje dag, Hon betyder verkligen jättemycket för mig.

Allt känns lite bättre nu, och det är skönt att fått ner alla mina saker. kort och tavlor och sånt där, det är viktigt för att man ska känna sig hemma , Mmm..

Jag är sååå trött, somnar nästan skrivandes, hihi. ska sätta på ngn film nu och krypa under filten, vem vet när han dyker upp ju, fyllekaja ;D... jag var oxå sugen på att festa men det hade nog inte blivit bra, det tar på krafterna att flytta , och hela situationen. man är verkligen ensam mot världen nu.

söndag imorgon, slappdag. skönt det.
På måndag ska jag till lagerhaus och köpa duschdraperi, värmeljus och annat smått och gott.

annars händer det inget, skönt att ha den här veckan nu att få ordning på saker och ting innan skolan börjar så man kan koncentrera sig på det sen. Duktig ska jag vara och överträffa mig själv, hihi, jag måste ju ha den inställningen iallafall.

hihi, meddelande från T, uppskattat, jag behövde visst inte vänta så mycket mera :D

saknar er så det gör ont i hjärtat, ni skulle bara veta.

PUSS och godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: