first day of my life

nattebus

Kategori: livet


så sitter man här, mitt i natten, jättepigg och glor runt. Skickat efter lite kläder från hm nyss, en skjorta och några linnen, ett halsband... jag skulle vilja ha någon att busa med nu, för jag kommer nog inte kunna sova på ganska länge. Så blir det när man sover bort hela dagen.

Imorgon ska jag köpa en plånbok, och lämna igen böcker på bibblan.. Sen ska jag städa huset så det är fint till familjen kommer hem. Och så ska jag rida och sådär, mysa landola...
Försöka hinna med en fika med emsan oxå såklart om hon har tid. Snart blir det inte så många sådana, inga mer spontana hugofikor =/. Det känns konstigt. Men vi kommer ju alltid finnas för varandra, vi är ju de bästa vänner. och kommer alltid vara, så det så :D hihi. att vi har fler mil emellan oss kommer inte göra någon skillnad. love u ems ♥

nu ska jag göra någonting annat meningslöst...
jag måste köpa en dator och en dvd oxå. tur det är mellandagsrea nu, så inte pappa blir ruinerad, hihi.


"Everytime I think of you, I'll always catch my breath".
T, det hade varit himla bra om du var här :D

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: