first day of my life

mycket att stå i.

Kategori: livet


Ni vet den där känslan av lycka för att man vet att någon tycker om en så mycket ?.. Det måste vara den bästa känslan av alla. Att veta.. Jag känner mig lugn, och längtar som en tok till på fredag.

Men innan dess är det mycket som ska göras och packas.
Ikea ska besökas, jag ska köpa soffbord och fotpallar som folk kan sitta på. En tv-möbel.. Kanske några nya tavlor, och en matta. Några hyllor, och annat som kan göra det fint. En stor krukväxt som man kan ha på golvet. Köpa alla saker jag måste ha i köket..kastruller och snygga tallrikar och glas. Nya påslakan.. Handdukar. En tvättkorg... Ja en himla massa saker, ska nog roa mig med att skriva inköpslista idag. Om jag orkar, trött som ett as. Ljus måste jag köpa oxå. och en hallmatta.. hihi.. och någonting att hänga jackor på, och skohylla..

usch man känner sig så övergiven när man är så ensam... men familjen kommer hem imorgon igen, saknat dem massa. Men mest av allt saknar jag T. såå mycket. suck, men snart har vi bara 10min emellan oss.. =) längtar.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: